fbpx
ACT– Leven naar je waarden:
👉🏻 Sta in het leven zoals jij dat wil 👈🏻
Je gaat in 8 of meer sessie na hoe jouw brein werkt.
Je komt er achter waarom je bepaalde dingen doet, hoe je het zou willen doen en hoe je een ander patroon gaat ontwikkelen wat je ook echt in de praktijk gaat brengen.
 
Om te zorgen dat het patroon ook echt eigen wordt, krijg je oefeningen.
Met deze oefeningen ga je dagelijks aan de slag, dit hoeven geen uren te zijn;
beter elke dag 10 minuten dan 2 uur de dag voordat je naar de praktijk komt voor de volgende sessie.
Het is immers de bedoeling om een nieuw patroon te maken en dat houdt in “doen, doen en nog eens doen” 😃
 
In contacten met anderen houdt een ander patroon in “andere input = andere output”.
De ander kan door jouw nieuwe patroon ook veranderen.
Je kan niemand dwingen te veranderen, het is actie / reactie waardoor je de ander in ieder geval kan uitnodigen om mee te gaan in de verandering.

Meer weten?

Wacht niet langer en plan zelf een afspraak in voor meer informatie.

ACT staat voor Acceptance and Commitment Therapy (ontwikkeld door Hayes, Wilson & Strosahl). Dit is een relatief nieuwe therapievorm met een wetenschappelijk theoretische basis.
Dit is een gedragstherapie die mensen helpt om op een flexibele manier om te gaan met de obstakels die ze tegenkomen (Acceptance), zodat men kan blijven investeren in de dingen die ze écht belangrijk vinden (Commitment).

Tijdens je leven zullen naar positieve ook minder leuke situaties op je pad komen, dit is onoverkomelijk.
Om met de minder leuke situatie zo goed mogelijk om te gaan ligt de aandacht op het aangaan van een andere relatie met je gedachten.

 

Zij gingen je voor: